JenB-USA.reismee.nl

Dag 20 Santa Barbara

Eindelijk ...vandaag mag ik weer een keer het reisverslag doen

Laughing
Tongue out
....de dagen gaan nu snel en voor we het weten zitten we weer in the plane richting Easterwood. Je raakt toch een beetje in de ban van het Amerikaanse taaltje, hoewel Bert vanavond ook een heel gzellig onderonsje heeft gehad met een Frau aus Hannover die in ons zelfde hotel zit en ons vanaf haar balkon kon gade slaan tijdens ons heerlijke avondetentje. Ze had voor 6 dollar hele mooie BH's gekocht en ze liep ook in een hele mooie pyama met vogels (geloof ik) efin Bert heeft haar even aangehoord en toen begreep ze wel dat ze op moest zouten want we wilde lekker aan onze eigengemaakte soep en salade beginnen. nou ja de soep daar moesten we kokend water bij gieten dus een beetje zelfgemaakt en de salade hadden we die dag eerder bij een soort Appie gekocht. Met een fles rose erbij was het goed binnen te houden en hebben we wel gelachen om Frau Hannover.De dag zijn we begonnen in Morro Bay waar we eerst nog even naar de rots gereden zijn. We hebben naar surfers staan kijken en verder de rots de rots gelaten want je kon er niet eens om heen wandelen, en hij lag nog half in de mist. Na een laatste bezinestop hebben we onderweg boodschappen gedaan bij die zgn. Appie...en jawel ze hadden daar ook een koffiecorner. Dus dat was weer een voordelig rondje van de zaak. Hierna langs een pass doorgereden naar onze bestemming van vandaag Santa Barbara. Rond 12.00 uur waren we er al en hebben we aan het strand een broodje blauwaderkaas gesmeerd en een bakje yogurt genuttigd. heerlijk!! We zaten nog maar net of de zon brak door en omdat we pas om 15.00 uur het hotel in konden zijn we gaan wandelen over de boulevard...de auto hebben we gewoon al bij het hotel gezet. Bij de plaatselijke VVV een plattegrond gevraagd en uitleg gekregen waar we vooral naar toe moesten. Een gezellige mainstreet met veel leuke winkels en een mooi stadhuis waar we een kijkje hebben genomen. Om ± 15.30 ingecheckt en we hebben een kamer met zeezicht en een mooie tuin waar we vanavond heerlijk hebben zitten eten. Bert gaat even plat en ik schiet mijn bikini aan en strek me uit op het strand met een heerlijk muziekje op de oren. vive la vacance! Om 17.00 zijn we nog naar de houten pier gereden waar we foto's hebben gemaakt. Er zitten hier veel pelikanen dus die moesten we even vastleggen.....en ja natuurlijk ook nog zo'n mutsige foto van ons tweetjes. Dat wordt straks een volle pagina in het fotoboek met alleen maar die BertJosé foto's....lijkt me enig!!! Dit was het weer voor vandaag. Wij gaan weer slapen en jullie gaan weer aan een nieuwe dag beginnen met een nieuwe VVD regering......die Mark. Morgen is onze laatste autoritje naar Los Angeles.

Gerrit en Clazien

Geen foto van die Duitse schone in d'r BH en pyama dus op de site. Zien we thuis dan wel. Gelet op het intieme gesprek dat Bertus met haar gehad heeft hadden we ze gewoon aan laten schuiven. Voor haar toch ook gezellig en fijn om een keer gezellig met buitenlanders te babbelen en lekker te eten !

José

Foto wel gemaakt, maar het was al donker enne ze was 68 dus die foto wil je vast niet zien.....!!

sjanie

Hoi Bert en Jose
Ik zal de verhalen missen! Leuk het verschil in jullie reisverslagen. Maar volgens mij is het straks ook weer fijn om in Easterwood te zijn en alle kinderen en kleinkinderen weer te zien, Ik zit achter een wijntje en Remco kookt! de eerste testen voor de politieopleiding is hij goed doorgekomen ,op 2 Oktober heeft hij nog een gesprek, ben benieuwd!
lieve broer en schoonzus, nog een paar fijne dagen en een goede terugreis, tot ziens in Easterwood. Liefs parry, Remco en Sjanie

Wijnie

Hallo Jose Bert

Wat moet ik nu het eerst doen als de computer aan zet
's morgens?
Zal julie verhalen missen.
Leuk jullie reis zo te kunnen volgen.
Hopelijk zijn jullie nog een paar dagen vrij om bij te komen.

goede reis.
Wijnie en Theo

José

Hoi schoonzussen
Hihi ik wil wel blijven schrijven hoor vanuit Oosterhout maar volgens mij gaan jullie dan spontaan braken .....we hebben nog allebei een hele week vakantie...lekker hoor kunnen we onze jetlag verwerken. Liefs jullie schone zus

Annelies

Vanaf mijn net gekochte en geïnstalleerde I-pad nog een paar dagen vakantie plezier en bedankt voor jullie leuke verslagen. Xxx