JenB-USA.reismee.nl

Dag 1 Amsterdam - Londen - Los Angeles in 1 dag

Dag 0 - donderdag 23 augustus

Na een prima voorbereiding van de vakantie, kwamen we deze week toch echt dagen tekort. Donderdagmorgen de reistassen gepakt en kort na de middag met de bus en de, vanuit Breda in ong. 50 min met 1 tussenstop rijdende, Fyra naar Schiphol gereden. Prima verbindingen. Daarna bij CitizenM (heerlijk hotel) op het 2.20 x 2.20 bed voor het raam uitgerust en veel vliegtuigen zien opstijgen. 's Avonds op Schiphol wat gegeten.

Dag 1 - Vrijdag 24 augustus

The longest day. Voor ons een dag van 33 uur. Start met het AH-ontbijt op Schiphol.Met British Airways naar Londen. Heel leuk, dat er veel gehandicapte sporters met ons mee reisden om naar de paralympics in Londen te gaan. Wel veel oponthoud door al die rolstoelen in en weer uit het vliegtuig. De bagage zou op Heathrow worden doorgestuurd om met Air New Zealand met te gaan naar LA. Straks toch benieuwd of de tassen mee zijn gekomen en die niet in het Olympisch dorp terecht zijn gekomen. De route via Glasgow, Reykjavik, Groenland, Edmonton en Galgary hadden we niet echt verwacht. Air New Zealand is ons prima bevallen. Het is een Boeing 777 en ik heb meer beenruimte dan ooit. Het beeldscherm voor me is geweldig en het eten is prima binnen te houden. Rond een uur of 12 in Nederland sloeg bij ons de slaap toe. 1 tot 2 uur aan toegegeven. Echt opknappen die je er niet van. De paspoortcontrole in LA duurde meer dan een half uur, incl. vingerafdrukken en foto’s. De reistassen lagen al op ons te wachten. Geld uit de flappentap gehaald en door een shuttlebus opgehaald en naar het Raddison gebracht. Een prima kamer op de 11de met een mooi uitzicht over LA. Wat een drukte rond die terminals. Het is hier 9 uur vroeger dan in Nederland.

Roos stan en madelief

Lieve opa en oma

Mama heeft net verteld wat jullie gedaan hebben. Stan wilde ook wel al die vliegtuigen zien

Een dikke kus r s m

Josine

He paps en mams!
Fijn te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Lekker slapen nu en dan verder genieten.
Er staat jullie een hoop moois te wachten.
Dikke kus ook van pep

Marleen

Altijd fijn zo'n goed aangekomen bericht!! Hoop dat jullie snel van de jetlag af zijn en kunnen gaan genieten.

Ps heb jullie auto vanmorgen opgehaald!!

Xx mhs

Marion

Hey José en Bert.
Wat fijn dat de reis goed is gegaan en nog wel zo'n mooie trip daar hoog boven in de lucht.
Ik hoop dat jullie er ook iets van hebben kunnen zien!
Geweldige ervaring weer. Nu in een ander continent.
De start klink goed en na een goede nachtrust kunnen jullie aan het mooie avontuur beginnen.
Tjuus en dikke H & M.

Marianne van Dam

Hallo Jose en Bert.

Wat tof dat de reis goed is verlopen.

Marianne van Dam

Hier ben ik weer,er ging iets fout,lag aan mij hoor!
Ik wilde nog even zeggen dat ik er helemaal bij ben daar in L.A.
Ga er maar lekker van genieten want er komt heel veel op jullie af.
Groetjes Marianne

Theo en Ria

Hallo Jose en Bert,

De reis is goed verlopen en maar gaan genieten van alle mooie parken en vooral ook van Hollywood en the wake of fame.

Groetjes van Theo en Ria.

Det en Hans

Haaa, vakantiegangers. Een goede start is het halve werk. Dat klinkt allemaal goed. Hoop dat jullie al een beetje zijn bijgekomen van de lange reis, dan kan het volgende stuk beginnen. Good luck!
Kisses from us.

ANNELIES

Hoi Bert en Jose......fijn dat jullie er zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen de komende weken.
Have Fun xxxx

Gerrit en Clazien

Gelukkig zijn de koffers ook op de juiste plek aangekomen ;). Fijn dat jullie ook snel door de douane waren. Nog ffff een slapie doen en ... op naar al het moois.