JenB-USA.reismee.nl

Dag 5 2e dag Grand Canyon en Uch

Uch Uch....wat zijn de rooksignalen tegenwoordig toch makkelijk. We zijn aan het eind van de dag aangekomen in Tuba City een plaats in de indianenstraak navajo. We moesten meteen een uur inleveren want in de staat utah is het weer een uur later.Gisterenavond geskyped met Linda en de kids.....Roos we gaan op zoek naar gummetjes. Vanochtend geskyped met Josine en Pepijn. Vanuit Tusayan kregen we mooie beelden van Pepijn die ons zijn eerste kruipkunsten liet zien. Fantastisch om te zien en dat alles met de apple rooksignalenmachine uch.We zijn de dag begonnen met een trail langs de grand canyon van ± 10 km. de linker rim hebben we gelopen. Door de vele lookouts hebben we er 3 uur over gedaan. Adembenemend mooi en we hebben echt niet gevaarlijk gedaan Dat liggen op de buik heb ik in Australië geleerd....alleen het opstaan valt dan even tegen voor een vrouw op mijn leeftijd. Bert heeft wat meer kriebels gehad bij het maken van de foto. (is niet te zien he) Het grand canyon national park is ook weer erg mooi om doorheen te rijden. Om 15.00 uur zijn we nadat we een lekkere sandwich op hadden richting Tuba city gereden.In deze plaats wonen veel indianen en dat zie je ook gelijk aan hun uiterlijk......vroeger gingen ze op jacht om eten te krijgen, maar ook hier is de subway en de mc .....in the middle of nowhere....verschenen. Dus vanavond tussen de indianen gegeten.

Hans en Det ga maar meteen aan de slag met de reis weer te plannen want het is hier mooi!!!!!

Het dier met gewei bleek een elk (gewoon het grootste soort hert) te zijn. Bedankt Ria.

Alklemaal bedankt voor jullie leuke reacties.

Marleen & Helmut (Sjoerd op KDV)

Maken jullie er een sport van wie de grootste waaghals is van deze reis! Moet zeggen dat het voor erg mooie foto's zorgt maar iets verder van het randje is vast ook erg mooi. Momenteel zitten we zonder kind aan een ontbijtje. Ik heb een late dienst en helmut is net wakker na een korte nachtdienst. Ik heb Sjoerd net weggebracht naar het kdv. We wachten weer met veel plezier jullie nieuwe avonturen af. Liefs H&M

José

Waaghalzen wij?? Je kent ons toch....! Lekker zo'n ontbijtje met z'n tweetjes. Geniet ervan! Wat is de foto van Sjoerd met z,n smeerkaas gezichtje mooi zeg.....boefie. Geef hem maar een dikke knuf van opa en oma!
Xxxx

Gerrit en Clazien

Ziet er weer mooi uit. 10 km in 3 uur ook een mooi resultaat. Zo te zien is het weer schitterend maar de heli toch maar niet gedaan dus.