JenB-USA.reismee.nl

Dag 8 Bryce Canyon

Vandaag hebben we Page weer vaarwel gezegd

Cool
en we vertrekken nadat we weer een echt Amerikaans ontbijt hebben gegeten richting Cannonville. We gaan naar Bryce canyon en volgens Bert zijn voorbereidingen gaan we naar een ontzettend afgelegen streek!! Nou dat viel best mee!!!Ik zit hier op dit moment in een heeeeele grooooote hotelkamer 3 hoog dit verslag te typen, we hebben ieder een kingsize bed. En het uitzicht is magnifiek.Vanmiddag zijn we eerst het Bryce canyonpark opgereden en hebben we het visitorscentrum bezocht. daarna richting fairyland point gereden waar we een heerlijk meegebracht stokbroodje met cheddarkaas hebben gegeten. Was bijna net zo lekker als de broodjes van de subway!!! maar daar hebben ze niet zo'n mooi uitzicht.

Van 15.00 tot 18.00 uur in de zon voor het hotel gezeten met een lekker bakkie koffie uit de winkel bij het hotel. voor gasten is dit gratis. Meteen maar even mijn complimenten gegeven voor de brandschone kamers! en het ruikt hier naar pas gewassen wasgoed. mmmm! Zonsondergang in bryce canyon moet heel mooi zijn dus waar ga je dan naar toe....naar sunsetpoint. Blijken er op het laatst net een paar wolken voor die Sun te zitten maar het is adembenemend om te zien hoe die gekke rotsen, zuilen ....ze heten hooboos in miljoenen jaren zijn ontstaan. Het is net of je in een grote cathedraal bent aanbeland. We lopen een poosje over de rim heen en weer en zien meteen ook sunrisepoint waarvoor we morgenvroeg om 5.30 uur op gaan staan. Morgen dalen we ook af in de canyon om daar een wandeling te gaan maken. Op de terugweg hebben we in Tropic bij Clarck's lekker gegeten. Gerrit en Clazien we hebben hele mooie campings gezien in deze omgeving zelfs met wigwam tenten. Zo dit was het weer voor vandaag....jammer voor jullie maar we hebben overal geweldig snel internet dus blijven we jullie kwallen met onze verhalen en foto's. Mocht je geen zin meer hebben om ze te lezen dan mag je de mails als niet verstuurd beschouwen en meteen deleten. Maar dan achteraf niet zeuren of we het leuk gehad hebben.Lieve groet aan al onze medereizigers.

pepijn

lieve opa en oma,
bedankt voor de mooie foto's van de auto's. Ik vond ze heel erg mooi. vinden jullie het leuk in amerika? met mij gaat het weer wat beter. ik zie er alleen wel uit als een krentenbol.
kus an pep

Gerit en Clazien

Ondanks die wolkies toch schitterende plaatjes en die mooie campings die jullie allemaal voor ons uitzoeken. Geweldig ;)

Hans en Det

Ja, we worden er allemaal een beetje beroerd van, die mooie plaatjes en verhalen, maar goed, ik lees gewoon stug door.... Nee hoor, geweldig, geniet maar lekker en dan genieten wij gewoon mee, is leuk. DIKKE kus van ons

annelies

Hoi Hoi
ik heb de verhalen en foto's van een paar dagen opgespaard,....maar super hoor................genieten maar..............lieve groetjes xxx

wijnie en theo

hallo jose en bert
vanuit andorra even laten weten dat we een stukje van jullie reis hebben gelezen.
de rest zullen we thuis lezen want we hebben zo druk programma .geniet van jullie verdiende vakantie dat doen wij ook.

Jose

Hoi Wijnie en Theo
Heel veel vakantie plezier in Andorra. Jullie hebben het ook verdiend!! Liefs Bert en jose