JenB-USA.reismee.nl

Dag 11 Las Vegas - dag 1

Hallo volgers,

Mogelijk maar een kort verslag, want de verbinding in ons hotel Bill's Gamblin' Hall and Saloon is niet geweldig. Over de grote kamer zijn we wel erg tevreden. Toch maar geen upgrade gedaan om uitzicht op de fontijnen te krijgen. We kijken nu uit op de Flamingo, Cesar Palace, Mirage en Tressure Island. We zijn hier in een snelle reis gekomen, nadat we in St. George het beste ontbijt van de vakantie hadden genoten. Met de auto was het wel erg druk in Las Vegas. We kwamen hier vroeg aan en hebben de Premium Outlet bezocht aan de noordzijde van Las Vegas. José heeft een nieuwe reistas gekocht, want haar oude was kapot en is inmiddels gedumpt. Ze is erop vooruit gegaan met haar Samsonite. De kledingprijzen waren daar duidelijk minder de helft van onze prijzen. Ik kocht een korte broek, shirt, trui, zwembroek en een Kiplingtas. Jammer, erg weinig plaats meer voor kadootjes voor "de vijf". Vanavond de strip op geweest. Geweldig en erg druk. De speelhallen in de hotels zijn echt mega en de inrichting van hotel Venetie met de gondels en het St. Marcoplein was indrukwekkend. Verder een prachtige piratenshow gezien bij Tressufre Island. we zitten inmiddels in  Nevada en het rtijdsverschil met Nederland is weer 9 uur. We zijn om 21.30 uur stikmoe op onze hotelkamer aangekomen.

Zojuist besloten, dat we donderdag toch naar Yosemite rijden. We verblijven niet op het park en hebben zojuist besloten daar ook geen trails te gaan lopen. Er blijken ernstige problemen te zijn onder de mensen die in tenten op het Nationaal Park verbleven hebben, waaronder 54 Nederlanders. 2 Amerikanen zijn reeds overleden.

josine

hoihoi!
wat een grote poppenkast he las vegas! probeer met jullie te skypen maar lukt niet echt. Zal wel door de slechte verbinding komen. Jammer. Maar goed, via deze site hoor ik alles wat ik moet weten. Slaap lekker voor straks! xx

José

Skypen lukte mij ook niet in las Vegas
Ik lach me een bult hier en heb ogen tekort om alles te kunnen zien.....it's amazing!! Voor jullie ook een fijne vakantie en veel plezier in Friesland.
Ah gossie papa laat net jullie krentenbol Pepijntje zien !
Een extra dikke kus van opa en oma.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Gerrit en Clazien

Nog fff een gokje wagen en je hebt je garderobe er weer uit. Kun je nog meer kopen en er ook het overgewicht van betalen.
Natuurlijk is er ook een kansje dat je niks wint.

José

Winnen,winnen winnen....alleen al er naar kijken leveren genoeg win momenten op. Ach over 2 weken is het salaris weer binnen en deze maand hoeven we daarvoor alleen maar vakantie te houden!! Ook mooi