JenB-USA.reismee.nl

Dag 12 Hoover Dam en Las Vegas dag 2

De Hoover dam staat vandaag op het programma en na een ontbijtje bij de Mac vertrekken we voor een tochtje van drie kwartier richting Lake Maid vlakbij de Hoover Dam. Nou heb ik afgelopen week ook al een Dam van binnen gezien dus waren er even wat irritaties tussen de reisleider en mij….echt pas de eerste keer deze vakantie!!! De bovenzijde heb ik van een afstandje mooi kunnen zien en Bert is de Dam nog opgegaan om foto’s te maken….eind goed al goed. Het is hier in Las Vegas zo bloedje warm dat we effe een paar uurtjes naar de hotelkamer met airco zijn gegaan om vervolgens rond de klok van 4 uur nog wat rond te gaan banjeren. Deze stad moet je echt zelf beleven en is gewoon niet na te vertellen wat je allemaal ziet. In het thema hotel Ceasar is half Rome nagebouwd en we vallen dan ook weer van de ene verbazing in de andere bij het zien van al mooie winkels, de PC hoofd in Amsterdam is er niks bij.

Zelfs een hele mooie H&M is hier en we scoren dan ook meteen maar een paar vakantiekadootjes. Dolce &cabana en guccie zijn iets te duur voor een pliesie en zuster. De Nike en apple store worden ook bezocht en bij al die mooie voetballers ben ik niet weg te slaan,,,trouwens Bert heeft hier ook genoeg mooi’s te zien!!! Na Rome bekijken we Bellagio en wanen we ons aan het Comomeer. De straat overstekend komen we onder de eifeltoren uit en monmartre, le moulin rouge en alles wat maar Frans is wemelt om ons heen. We trekken de stoute schoenen aan en gaan in de rij staan voor een buffet in een restaurant met alle streken van Frankrijk.

We krijgen een tafeltje toegewezen en daarna hebben we van een aantal buffeten een keuze gemaakt. Het was me toch lekker!! Vervolgens nog maar even naar het comomeer gewandeld en 3x de prachtige fonteinenshow gezien en ja hoor tussen al die mensen staan onze medereizigers uit Son en Breugel, Patrick en Karina weer. Effe weer bijgekletst en elkaar maar weer een prettige vakantie toegewenst en misschien tot de volgende keer!!

Morgen laten we Las Vegas weer achter ons en vertrekken richting Death Valley.

Josine

Geen ruzie maken, kinders! Nee hoor, mag best op zijn tijd. Jullie zullen het nog koud krijgen in san francisco. Fijn om jullie gister even live gezien te hebben!
Xx

Jose en Thijs

Jose en Bert,
Gelet op de verhalen hebben jullie een prachtige vakantie. Bij ons is het al de gewoonte geworden om na het opstaan jullie verhaal te lezen en de foto's te bekijken. Nog heel veel plezier en we blijven jullie volgen.
Groetjes.

Gerrit en Clazien

De Hooverdam schrappen we (denken we) uit ons programma. Foto's vallen tegen en we hebben geen zin een een fikse ruzie ;) Overigens een leuk sfeerverhaal over LV en al het moois dat Bert voor z'n kiezen heeft gehad zie ik - Gerrit - met meer dan warme belangstelling tegemoet.